درباره وبلاگ


هیچیم و چیزی کم ما نیستیم از اهل این عالم که می بینید وز اهل عالم های دیگر هم.ا یعنی چه؟ پس اهل کجا هستیم؟ از اهل عالم هیچیم و چیزی کم غم نیز چون شادی برای خود خدایی ،عالمی دارد پس زنده باش مثل شادی غم ما دوستدار سایه های تیره هم هستیم و مثل عاشق مثل پروانه اهل نماز شعله و شبنم اما هیچیم و چیزی کم رفتم فراز بام خانه ، سخت لازم بود شب بود و مظلم بود و ظالم بود آنجا چراغ افروختم،اطراف روشن شد و پشه ها و سوسکها بسیار دیدم که اینک روشنایی خرده خواهد شد کشتم اسیر بی مروت زرده خواهد شد باغ شبم افسرده چون خون مرده خواهد شد خاموش کردم روشنایی را و پشه ها و سوسکها رفتند غم رفت ، شادی رفت و هول و حسرت ترک من گفتند ... از بام پایین آمدم آرام همراه با مشتی غم و شادی وبا گروهی زخم ها و عده ای مرهم گفتیم بنشینم نزدیک سالی مهلتش یک دم مثل ظهور اولین پرتو مثل غروب آخرین عیسای بن مریم مثل نگاه غمگنانه ما مثل بچه آدم آنگه نشستیم و بی خوبی خوب فهمیدیم باز آن چراغ روز و شب خامش تر از تاریک هیچیم و چیزی کم. ایمیل نشریه: hich.urmiauni@yahoo.com hich.urmiauni@gmail.com
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 25251
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

نشریه ی دانشجویی هیچ
ما از عالم هیچیم و چیزی کم




 

بنام خدا
به احتمال زیاد اخیرا جملاتی از این دست در قالب پیامک یا پست هایی در فیس بوک دیده و خوانده اید:
-خرت ،خرت،خرت:دکتر شریعتی در حال خوردن خیار!
-خخخخخخخ پیش،خخخخ پیش :دکتر شریعتی در حال خوابیدن!
-ای به خشکی شانس!:دکتر شریعتی هنگام مشروطی! و صد ها جمله ی بی محتوا و نسبت های مضحک به استاد شریعتی که از ایشان و فرهیختگان جامعه مان که تعدادشان قلیل است و بابت این موضوع تاسف می خورند بابت درج این جملات عذرخواهی میکنم.
چند صباحی می شود که این موج تخریبی که به شدت مشکوک است و شائبه هدایت شده بودن آن دور از ذهن نیست علیه شخصیت های مورد احترام جامعه مان به پا شده است.این اقدام که توسط قشر بی اطلاع و ناآگاه جامعه که بدون هیچ غرضی باد را به سمت شعله های این آتش برده اند به شدت در حال گسترش است و هدف آن کاملا مشخص است.بر همگان واقف است که این گونه اعمال برای تقابل با اندیشه های دکتر شریعتی است که اکنون با استفاده از ابزار هایی چون پیامک،اوراق تبریک ،جوامع مجازی هم چون فیس بوک و ... سرعت نفوذ آن در مردم بیش از پیش شده.فلذا برای لوث شدن و خنثی شدن افکار استاد شریعتی از این حربه استفاده شده است.قطعا از بین بردن قداست موضوعی در فراموشی آن نقش به سزایی دارد.اما چند نکته را بدانیم :اول اینکه این شیوه ی تخریب یعنی تمسک به استحضا و ... سال ها پیش در قالب به راه انداختن کارناوال روز عاشورا در زمان رضاخان استارت زده شده است که مردم این سرزمین در آن برهه از زمان و حتی بعد از ان در ادوار مختلف با ان مقابله کرده اند یعنی اینکه این شیوه جوابگوی نیات خصمانه بانیان این تخریب نمی باشد و همین موضوع نشانگر این است نیروی فکری قوی پشت این ماجرا نیست.دوم اینکه حامیان دکتر شریعتی از قشری هستند که ازآگاهی نسبتا خوبی برخوردارند پس راه مقابله با این موضوع را به خوبی می داند و قطعا از سد آن عبور خواهند کرد.و سوم اینکه تمامی جامعه باید امده برخورد با حرکت هایی که در آینده به طور قطع یقین در جهت تخریب شخصیت های بزرگ جامعه انجام میشود باشند.چه حرکت این چنینی که متاسفانه از داخل و از روی ناآگاهی موجب تخریب می شود برای مثال سریال حضرت یوسف ساخته سلحشور که علی رغم تمامی هزینه های هنگفتی که از بیت المال بابت ساخت این مجموعه تحریف شده که حساسیت های زیادی بابت فیلم نامه ی آن وجود داشت،پرداخت شد نتیجه جز تخریب شخصیت حضرت یوسف نداشت چرا که بعد از این سزیال قداست این پیامبر الهی از دست رفت و در میان مردم با نام هایی هم چون یوزارسیف ،یوزی و... فقط از جنبه زیبایی اش مورد بحث قرار گرفت .لازم به ذکر این نوع تخریب ناآگاهانه خطرناک تر است که نسبت به آن باید هشیار بود.
در پایان تمامی خوانندگان این مطلب را دعوت به مقابله با موج تخریبی علیه مشاهیرمان می کنم.
همواره ی روزگار با ما جاری باشید.(میلاد شیراوند)


پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : admin